Dagen gick fort...

I dag har dagen gått för runt.Först var det till att jobba,sen hoppade jag av bussen i Birsta.Christer mötte upp mig där och vi storhandlade på Willys.Är det nått jag verkligen inte gillar så är det att hitta på vad vi ska äta och att åka och handla maten.Så därför skriver jag matlista för hela månaden och handlar hela skiten på en gång.
Det blir betydligt billigare att göra så,än att handla flera gånger.

Sen tog vi och fixade till lite middag,det blev MammaScan(köttbullar),Knorr(gräddsås) och Felix (mos)som stog för maten i dag.Gick bra det också,vi blev mätta.

Sen for Christer och jag ner på Biblioteket,där var det invigning på nya lokaler.Det blev riktigt fint faktisk,mycket folk var det där.Dom bjöd på bål och tilltugg.Vi lånade även några böcker.

Jag gick på  prommis en sväng,för Christer fick åka in till stan för att hjälpa sin systers barn.Han fick inte igång bilen,batteriet tjorvade.

Kvällen slutade med en mycket bra film som vi lånat av Sandra,den hette "När mörkret faller".Kan verkligen rekomendera den.

Nu ska jag kasta mig i säng.

Ha de..                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0