En vanlig dag..

I dag var det full rulle på jobbet,frissan kom och skulle permanenta några av våra tanter.Så det var bara att skynda sig in in i duschen med dom,så att håret var tvättat och klart då hon kom.Dagen gick iaf otroligt fort flöt bara på.

Sen ringde mamma och undrade om jag ville hänga på henne på Birsta en sväng.Så jag hoppade av bussen där ,på väg hem från jobbet.Vi strosade runt i affärerna  några timmar,det var trevligt.
Jag köpte en fin Lantärna,som vi hängt ute på balkongen.Hoppas bara på att det blir lite varmare ute så man kan vara på balkongen,nu håller man både på att frysa och blåsa bort.

Har nyss kommit in på en lagom lång promenad.Det är tur man har lurar i öronen(lyssnar på Rix fm),annars skulle jag få örstyng som det blåser.

Ska nu ta och fixa i ordning lite middag,så vi kan äta då gubben kommer hem från jobbet.Det blir Nasi Goreng,sonen undrade va i helsike det kunde vara.Jag tror det blir gott ja.

Sen blir det ryggläge i tv-soffan  resten av kvällen ,antar jag.Det är väl Desperate Housewives i kväll också.

Måste bara berätta vilken galen bok jag läser,den handlar om  Bekännelser från världens met ökända rockband Mötley Crüe.Ett under att dom lever om nu boken är sann.

Ha de...
Ha de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0