Fredag..


Dagen började med tvättstuga,hade inte så mycket så det rätt så fort.
Sonen kom hem tidigt från skolan,de har inte så mycket att göra så här på sluttampen.Väntar bara på student nu,tiden går.

Sen fick jag trevligt besök av min dotter S bästa kompis,det var väldigt länge sen jag träffade henne.Hon har varit hos sina släktingar i Chile i 3månader.Har även gått och blivit gravid på den tiden,ska bli spännade att se om det blir en kille el tjej.Under tiden hon varit borta så har ju S hunnit flytta hemifrån också,så det var ju kul att hon kom för att hälsa på mig.

Sen när Gubben kom hem från jobbet ,så hade han med sig nygräddade Pizzor,oj oj oj vad det smakade bra.Man blir less på att laga mat varje dag.

Sen blev det till att kolla på hockey VM,Ryssarna spöade Finnarna med 4-0.Senare i kväll är det Canada-Sverige,tror vi åker på däng.
 

                          image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0