I dag...

                                                 image11
Har idag varit nere hos Anette på Nagelverkstan,och fixat till naglarna.Är det nått som jag vill ska vara snyggt ,så är det mina naglar,då mår jag bra.Det kanske är lite fånigt men så är det bara.Har en ful ovana att kolla in om andras naglar ser bra ut också,dumt av mig............

Sen tog jag mig en promenix ner på affären inhandlade lite små saker.Höll på svimma då de tog 27kr/kg för äpplen och 32kr/kg för päron.Och så vill dom att man ska äta mycket frukt,det har man ju inte råd med.

Sen blev det tajm att göra middag Korv i ugn blev det,sonen fick bestämma.

Sen blev det soffan resten av kvällen,med tv tittande Lyxfällan och Efterlyst var på menyn.
Hörs.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0