Morsdag..

Gick på min prommis först på morron,sen blev det frukost på balkongen.Idag var det riktigt varmt,vad jag längtat efter värmen.

Sedan kom Sandra,Z och Emil (Emil har sovit hos Sandra)upp till oss,vi åt middag tillsammans.Det blev Fläskfilé,potatisgratäng eller strips om man ville ha det.Till efterrätt blev det Annanaspaj och glass.Så nu är vi mätta ,tjocka å feta.

Jag fick lite bidrag till en morgonrock i morsdagspresent av Sandra ,Patrik och Christer,har önskat mig en sån.Den va lite väl dyr,men å andra sidan har jag aldrig ägt en morronrock.Nu när vi inte har vår vovve kvar som skulle ut på kvällarna,kan jag ju ta på mig rocken å mysa i soffan.Bild på rocken finns längre ner .Sen fick jag ett otroligt fint blomster arrangemang av Sandra och Z,bild även på denna.

Då Christer kollade på cykling tog jag mig en eftermiddags prommis,det va så ljuvligt väder.

Kvällen slutade med att vi kollade på filmen "Happy Feet" och Desperates Housewives som vi spelat in förra veckan.
                               image28
                               image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0