Ny dag..

Ledig i dag,det var skönt.Tog en morron promenad som vanligt,sen blev det frukost.Synd att man inte kan avnjuta den på balkongen,det är fortfarande för kallt ute.

Sen for jag iväg en sväng till faster,med en liten present.Det är ju morsdag till helgen,hon får alltid en liten grej av mig.Kan inte åka till dom (faster&Ove)i helgen,för på lördag ska vi grilla och ta nått glas vin.Då får bilen stå.
Dom mådde i allafal bra,vi hade lite prat om vår saknad om Abbe.

Till middag hade vi Ungsstekt Öring som Patrik fiskat upp från Ljustorps ån,det smakade inte så tokigt.

Christer och jag tog en kort kvällspromenad,det var skönt.Men man längtar till dom sköna sommarkvällarna,då kan man gå på prom utan fleccetröja.

Kvällen avslutades med en god kopp te(jordgubb & fläder) och tv tittande på Eurovisionsfestivalen.Det var bland det sämsta jag hört på länge. San Marino,Slovenien och Norge fick godkänt,resten var helt kass.
                                                           image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0