Ny vecka...

Startade veckan med min sedvanliga prommis innan frukost,varmt och skönt var det ute.

Tog sedan och färgade håret,det var ett tag sedan.Färgen avtar ganska fort tycker jag,dom var nog bättre förut.Eller så har jag färgat så många gånger att det är därför det inte sitter kvar lika bra.Men just nu för tillfället så blev det bra,och håret blev betydligt mörkare.Precis som jag vill ha det.

Innan Christer kom hem från jobbet tog jag mig en till promenad ner på affären och köpte mjölk.Så det blev 2 promenader i dag.

Till middag fick vi äta rester sen i går,Sandra och Z åt aldeles för lite.

Kvällen avslutades med ett program på Tvn om Kiss,trodde man skulle få se och höra mer om gruppen,programmet var kass
                image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0