Tisdag

Det börjar bli tjatigt nu,men det blev en prommis före frukosten i dag igen.image32Avnjöt sedan en god frukost på balkongen.Älskar sommar och sol!!!!

Sandra och Eva kom upp en snabbis,Eva ville låna några Citodon.Hon hade opererat bort en tand,och hade grymt ont.

Hann inte göra så mycket mer än att fixa till lite middag åt mina grabbar, innan jag for på jobbet.Det blev makaroner och korv.Patrik skulle spela match så kan ville ha lite kolhydrater.

Jobbade kvällen till kl 20,hade med mig en tjej som ska jobba hos oss i sommar.Jag blev mäkta imponerad av henne som kan jobba i vården med bara en arm.Hon hade även en liten son på 6mån.

Sen blev det lite tv ,Desperate Housewives var på tablån i kväll.
                                                            image33
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0