Tjorvigt..

I dag var det  lika varmt och skönt ute på min "förefrukost" prommis,som i går.Sommaren har nog kommit på allvar nu,får vi hoppas.

Fick fixa frissyren på sonen innan han skulle i väg till skolan ,de skulle ha "Mösspåtagning"på torget i dag.Så jag fick kliva upp kl 7 fast jag hade sovmorron.

Skjutsade Christer på jobbet,åkte sen vidare till mitt eget jobb.Hade stormöte i dag,men det sas inget speciellt.Goda mackor blev vi bjudna på iafall.

Vi skulle ju åka ner till 08-land i morron,men troligen så får vi inte tillgång till lägenheten förrän på fredag.Skit säger jag bara,då blir det till att åka senast 7 på fredag morron.Hade mycket heller åkt i morron.Tänkte att vi hade kunna slappa på stan en stund på fredagen innan det bär av till Kizz konserten.Nu känns allt så stressigt i stället.

Tog en kvällsprommis oxå,det var kring 20garder vid 20 tiden.
                                                    image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0