Hej på er igen....jag lever :)

Fick igång internet i går,men det är ingen ide att ni skickar mail till mig på gamla adressen, för den finns inte längre.Har tagit en ny tillfällig  [email protected] .
Jag säger bara det att min/vår nästa flytt blir på "hemmet",medtagas endast toalett artiklar.Fast jag har slängt,sålt och gett bort,så var det så mycket grejer.Det är tur att jag tagit semester dom här dagarna,för min rygg är slut och för att inte tala om vaderna.Upp å ner i trappor och upp å ner på stegen,hörde att syrrans vader också var onda : )
TUSEN TUSEN TACK FÖR FLYTT HJÄLPEN VI FÅTT !!!!!
Här kommer lite bilder från flytten
         
Tobbe kommer med lastbilen,syrran bland bråte,Tobbe och Patte ,Berra och syrran,Christer bland bråte,jag hittar kaffebryggaren äntligen.Gud så stökigt och rörigt det var!
Lite bilder från lägenheten,men vi är inte klara än,kommer inte att få sofforna och tvmöblerna förrän den 11Maj.Jag längtar efter soffor!!!
         
Nä nu ska jag åter till uppackandet,har kläder att ta itu med.Så nu har ni fått se lite bilder....hörs senare.
Känns iallafall som vi valt rätt,trivs så  BRA

Kommentarer
Postat av: Sandra Å

va fint ni har! :)

2009-04-29 @ 15:09:12
URL: http://sldemo.blogg.se/
Postat av: Amanda Thörnlund

Åh, va fint det är :D

2009-04-29 @ 19:54:09
URL: http://athornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0