Lördag

Smalare än Thord var en stor besvikelse,4 låtar var bra på nästan 2,5-3 timmars spelning.Å jag höll på att frysa ihjäl,har knappt sovit i natt för jag var isande kall.Men maten vi åt på f.d Olearys var god,de ska tydligen visa Timrå IK där i vinter också.
I dag på dan tog jag mig en sväng på Birsta för att köpa Möbelolja och Harry Potters 2:a dvd med Aftonbladet.
Provade dessa fina skor på Dinsko,vet inte om jag ska fråga "gubben "om han har lust att ge mig en present..... bara så där ; )

DS_248063_A.tifDS_248063_B.tif
Sen ringde Eivor och det blev till att åka till pappa..ojojoj... kan inte säga annat...
Sen åkte jag på några ärenden med Sandra,bjöd även våra Kids på skräpmat i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0