Utanför dörren

Ja idag har jag varit utanför dörren...äntligen ;P  

Skulle haft möte med kommun ang pappas boende,men de ringde återbud pga sjukdom.Nytt möte blir på torsdag.

Mamma och jag åkte en sväng på Birsta City istället,det var 1 1/2 vecka sen jag va utanför dörren utan min gubbe som färdtjänst ;)
Det gick hyffsat att köra,tog det lungt ja.Men nu ikväll känns det att jag gått på Birsta,öm och trött i foten.
Det enda jag köpte var detta
        
                Den doftar väldigt gott....

Tror att jag ska önska mig denna av gubben min,doftar också jättegott.Det är en ny doft som heter DKNY Delicious Candy Apples
                         
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0