Onsdag då...en bra dag

Lite jobb på för middan,sen hem
.....då hade det hemska brevet från Skatteverket med Deklaration kommit,visste inte om jag skulle tordas öppna det.Men jag trodde inte mina ögon JAG SKULLE FÅ TILLBAKA ,så när Christer kom hem så deklarerade vi direkt.Vi båda får tillbaka fast vi betalar skatt på vinsten på gamla lägenheten...jippi...jippi


Såg en bra film också In the electric mist

En prostituerad kvinna hittas mördad i Louisianas träskmarker. Spåren leder den luttrade polisen Dave Robicheaux till en gammal bekant, gangsterbossen Julie "Baby Feet" Balboni, som med järnhand styr New Orleans undre värld. När sedan nya detaljer kring ett 35 år gammalt mordfall kommer fram, upptäcker Robicheaux ett samband med den pågående utredningen. Plötsligt befinner han sig i en härva av mörka hemligheter, lögner och ond bråd död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0