Tisdag 4 Maj

Det blev ingen morronprommis i dag för det spöregnar,jag är ju gjord av socker......
                                 

Det kanske blir en i kväll med gubben istället.

I dag ska jag på ortopedmottagningen med min Mortons nervknuta,hoppas jag får en tid för att ta bort den.Men dom ska väl tjorva med en massa ilägg och grejer.
                           

Drabbar oftare kvinnor än män. Orsaken är inte helt klarlagd. Betingas möjligen av tryck utifrån, exempelvis för smala skor. Kronisk retning leder till bildande av en ömmande nervknuta. Symtomen är en brännande, stickande smärta som strålar ut i tårna. Ibland domningskänsla. Vanligaste lokalisationen är mellan tredje och fjärde tån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0