Torsdag 6 maj

Åhhh.. jag vaknade så onödigt tidigt i dag.Innan klockan slog 9 hade jag tagit min prommis,solat och intagit frukosten.....vad skulle jag fördriva tiden med nu då??? Tvätta och städa gjorde jag i går...jag tog och läste

Jag hör hennes röst då jag läser hennes blogg :)

På tal om kortisonsprutan jag fick i tisdags i foten...jag är av med smärtan helt..så himla skönt :) Det gjorde ont bara att gå på lite större grus,men i morse på promenixen kände jag ingenting :) hoppas det onda aldrig kommer tillbaka.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Svenska Hollywood fruar,blir så full i skratt av Maria M .Ser bara på henne i avsnitten,hon kunde ha ett eget program...haha

Nä nu ska jag åka ut till Bertil....va upp till syrran en sväng också.

Vi såg en film i kväll The hurt locker
När det amerikanska bombröjningsteamet i Bagdad får en ny befälhavare kastas de unga bombexperterna ut på ett hissnande uppdrag i den sönderskjutna storstaden. Är det ansvarslös krigsföring eller en blodig bärsärkargång? Och kan man överleva ett jobb som bokstavligen är en tickande bomb? "The Hurt Locker" har beskrivits som den hittills bästa filmen om kriget i Irak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0