Det var det myset

När jag vaknade i morse blev jag lite fundersam!? vart är gubben??han låg inte i sängen?? Men då kröp det sakta fram...det är ju fredag :) Han är på jobbet och jag är ledig :)) Jag trodde starkt att det var lördag.
Tänkte nu ska jag morgonmysa med frukost,ljus och nyheterna
                                   
                                                          
men jag hann knappt börja,så ringer Sandra -Mamma kan du hämta mig i Birsta,tar bussen om 20min?Nästa buss hit skulle gå om 30 min och hon ville hälsa på dagis innan barnen gick och sov middag.
Ut fick jag kuta och stoppa värme i bilen,den va så tjurig förra vinten att starta.
Tror ni den startade??? bara -7 grader ,på 4e försöket med motorvärmaren i gick åket igång.Nu var jag lite små arg kan man säga :/
Åkte upp på Mekonomen och köpte nytt bilbatteri,hämtade jäntan vid bussen.Åkte sen raka vägen till världens bästa och snällaste "plastpappa",Bertil hjälpte mig och byta batteri :) Tack Berra du är bäst!!!

Det var den mysmorron det!!!

Kommentarer
Postat av: Bertil

Inga överdrifter nu...men tack i alla fall! :)

2010-11-12 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0