Aj aj aj

Idag har jag haft så jädrans ont i vekryggen,vet inte om det beror på att vi satt mest hela dagen då vi va på utblildning i tisdags.
Det va rakt en pina att handla efter jobbet idag,men jag var ju tvungen.Ides inte vänta på att Christer skulle sluta heller.Men sen när jag kom hem,damp jag ner i soffan.Låg nog tammetusan i 1 timme,tog även några värktabletter.
Till middag i dag snodde jag ihop en Jansonsfrestelse...gu så gott det var.
Sen såg jag på lite ointressant hockey och stickade.Har läst ut en bra bok "HAT" av Inger Jalakas

Det som från början ser ut som ett självmord visar sig vara en regelrätt eliminering i den undre världen. De som håller i trådarna befinner sig dock långt därifrån. En ohelig allians mellan brunskjortor och politiska högdjur har för avsikt att förverkliga sin plan, till varje pris.

Har beställt dessa två också




Nu väntar sängen...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0