Veckan som gått..

Denna vecka har bara susat förbi...
Jag har haft en 4 dagars jobb vecka,och det gör väl att dagarna gått fort.

I fredags va vi på hockey och den slutade helt perfekt,men det var en match som pendlade mellan hopp och förtvivlan.Det är väl det som är tjusningen med hockey,man vet inte hur det slutar.Det va Jonte som va bäst på isen ikväll :))



I torsdag va jag och gjorde Jul hos lilla pappa också..



..jag satte upp gardiner,tomtar och stakar.Han åt och tittade på :)


Dom satte upp granen där vi bor idag,inge snö så långt ögat kan nå :))

Helgen har varit en riktigt skön vilohelg,har bara läst,stickat,sett hockey på tvn och film.

Filmerna är "Son of no one" den va väl sådär och "The Smurfs" jag gillar ju animerat 

Son of No One omslag Den unge polisen Jonathan stationeras i det grannskap i Queens där han växte upp. Men när en anonym källa avslöjar en mörk hemlighet om ett gammalt olöst mordfall och en möjlig polissammansvärjning, startar en kedjereaktion som skakar både omgivningen och Jonathans egen familj.

Smurfarna omslag När den onda trollkarlen Gargamel jagar smurfarna ur sin by, tumlar de ifrån sin magiska värld och in i vår - i själva verket mitt i Central Park. Bara tre äpplen höga och fast i The Big Apple, måste smurfarna hitta ett sätt att komma tillbaka till sin by innan Gargamel hittar dem

Idag är det söndag och 1:a advent och snön kom idag till mångas förtjusning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0