Helgen 14-16 oktober

Fredag: Sov ända till kl 9 ,sover som en sessa när man får lägga sig efter en vinst.

Vid 10.40 styrde jag kosan mot Birsta city,tog en snabb visit på Clas Ohlson och köpte en ny kupé värmare åt Patrik.Hans va trasig upptäcke vi.

Efter det mötte jag upp mamma och moster Birgitta på Birsta city.Birgitta tyckte min halsduk va så fin som jag gjort ,så hon köpte den direkt :) .Hon betalade tom förmycket för den ;P .Det blev lite inköp



Nya stövlar på outlett som är lite bredare fram,får så jädrans ont i foten för de gamla som är så smal fram i tårna.

och en stickad kjol.

Vi blev inte så länge på Birsta för Christer skulle ta bilen och byta däck.Vilken procedur med detta däckbyte,först så hade Mazda glömt lägga med muttrar till Aluminiumfälgarna,så dom fick jag åka och hämta.Sen när vi ska lägga på däcken då fattas det en centreringsring,fick vi åka igen till Mazda.Men då fixade dom allt därborta.

Sen blev det handling åt farmor....

Tillsist så fick vi komma hem och fixa till lite middag,det blev Tacos.

Det blev en tidig kväll också för Christer skulle jobba tidigt i morronbitti.

Lördag: Klev upp 7.20 för att skjutsa Sandra till jobbet på parkeringen,jag är allt bra snäll jag ;P .När jag kom hem gick jag på en morronprommis,den tar 30min och är 2.7 km lång och jag bränner "hela" 150 kalorier.Har fått en app av Sandra som mäter ut allt. Det va iallfall kallt om näsan i morse -4 grader.

Det tråkiga är att min fot inte är bra alls,men jag  fejkar smärtan..biter ihop. På måndag morron ska jag till doktorn igen.

Efter prommisen tog jag mig en solning i solariet :)) ,sen melodikrysset med faster och Ove via mobilen :P

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på reprisen Färjestad-Timrå i lungn och ro,ingen nervositet alls.

Det blev hemkörd mat idag...pizza från Campino.

Kvällen blev inte som jag ville...Vinst för Modo och bara 1 pinne för Timrå.

Söndag: Startade dagen med Gåbingo i Timrå,vi va 6st som gick ...ingen vann :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0