Måndag,Tisdag & Onsdag

Vi börjar med Måndag då : Jag åkte till jobbet vid 06.30 blev glatt överraskad av alla glada komentarer att jag var tillbaka.Fick även en masssa kramar hit och dit :) När arbetsdagen var slut så kändes det i foten,kanske var det lite häftigt att börja en dag 7-17

Kvällen tillbringades i soffan...

Tisdag: Jobb först 7-13 :)  Hade med mig sjalarna på jobbet och fick genast beställningar,så jag tog och skickade efter mera garn.

Va in en snabbis på Dollarstore,vilken kul affär :) mycke "kollijox"

Kvällen tillbringades i soffan med lite hockey...om vi kunde vinna då nångång

Onsdag: Min doktor ringde i morse berättade för honom om situationen och att jag nu börjat jobba fast ortopedläkaren ville förlänga min sjukskrivning.Evt vill han att jag ska prova en medicin mot nervsmärtor..vi får se

Det var jobb idag igen fast kvällen 15-21,och jag minns alla proserurer på kvällsarbetet ;P

Väl hemma stöp vi i säng ganska så tidigt  :)

Jag har haft mina vita Flippflopps Crocs på jobbet alla dagarna och dom är dom bästa att gå i.Så nu har jag beställt ett par svarta som jag ska ha på jobbet istället,det vita lär bli så skitiga och grå

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0