Meeee skit

Igår kväll när jag skulle läsa så funkade inte min läslampa IGEN.Har nyss bytt lampa och den har lyst i typ 2 veckor,men nu är den helt död.Det var bara att åka och kolla om dom hade kvar sådana lampor,men det hade dom ju såklart inte.Utgånget ur sortementet fick jag till svar :(  Var då tvungen att åka på IKEA då och se om dom hade några bra sänglampor.Det blev svarta från IKEA,blev ju tvungen att köpa 2 för hur snyggt är det med olika sänglampor.



Sen så hade dom en fin billig golvlampa,köpte den med för 149:- Den vi hade var det flera hål i som jag tejpat(en rislampa)




Det blev nått ljus inköp också :P


Men före Birsta svängen va jag ut till Autobil och hämtade muttrar som dom glömt skicka med då vi köpte bilen. Dom skall användas till vinterdäcks fälgarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0