1 steg fram å 2 tillbaka

 
Såg en film igår kväll,4:e avsnittet i "Den som dräper".

Vaknade vi 7 och va lite "kissis" då.men jag höll knappt på ta mig dit.Gudars skymmning va ont i foten jag hade,undra om det berodde på städningen igår.Det blev många steg fram och tillbaka och hit & dit,först dammtorka,dammsuga och sen skura.Så idag har jag fått ta medicin redan på morron för att kunna gå.
Har tillbringat mesta delen på soffan med läsning,stickning och sport på tvn.
Christer fixade middan :)
 
 Photo: Finstakiosken...:-D
Sen var det hockey på tvn Frölunda-Timrå,en förlust blev det.Hade sjukstuga i laget...trist.
Christer har kollat på fotboll hela kvällen,gillar inte det jag, så jag har legat i soffan och kollat på 2 avsnitt True Blood på datorn istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0