Helgen 12-14 okt

Fredag:
Nu har det gått en vecka sen operation och jag har inte varit utanför dörren än.
Inatt har jag haft lite ont,vaknat några ggr.
Underdagen har jag inte gjort mer än tittat på Andra Avenyn och läst.
Gjorde lite mysmiddag med potatisgratäng och lövkött strimlor i gräddsås
Såg ett avsnitt av "Den som Dräper"
och Sons of Anarchy"
 
Lördag:
Testade sova bara på Alvedon mot värken,men vaknade några ggr,kl 06 gav jag upp och klev upp och tog medicin.Somnade om till 9.15 efter det.
Krysset gick åt pipsvängen både för oss och faster & Ove.
Hade bestämt mig för att testa gå på hockeyn dag....
Det gick väl sådär,bättre än vad jag trodde iaf...förlora gjorde dom :(
På hemvägen köpte vi med oss pizza från Kebabhouse,hade restaurangchansen biljett...2 pizzor för 60kr
Får se om det blir nån film ikväll
Söndag:
Vilken hemsk natt jag haft...ont i foten som tusan.Christer fick rätt igen,jag gick nog på hockyn förtidigt.Jaja jag har fått lida för det hela dagen i dag också,
Christer tog och for till farmor sen hämtade han upp jäntan också.Fick ett "Krya på dig" paket av Sandra som innehöll detta :))
 
Nu har barna Sandra,Patrik och My åkt hem,proppis mätta på Tacosen hoppas jag.
Beställde "trutvalla" och ögonskugga av My som säljer Oriflame
Och vi lägger oss i varsin soffa och glor på tvn en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0