Jag är svagare än jag tror

Måndag:
Kl 3 inatt gick jag upp för att kissa,när jag satt där började jag svettas som en gris och det va nära till att jag svimma.Tog mig till precis fram till Christer,tur han va vaken.
Samma sak hände igen i badrummet vid 10 tiden :(
Mamma har varit här hos mig några timmar idag,skönt då får man tänka på annat än denna ständiga värk.
Patrik kom och åt lite middag och somnade på soffan :P
 
Min man höjer aldrig rösten till mig,men ikväll gjorde han det.Vänligt med bestämt sa han:DU måste förstå att du KAN INTE gå på hockeyn imorron.Du kan inte stå i 60 min förstår du väl!? Och han har ju helt rätt ...jag ger mig.
Så det blir att se matchen hemifrån
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0