Måndag 10 dagar efter op

Hade en dålig natt igen,vaknar av att jag gör nå tokigt ryck i foten eller rättare sagt i tån...och det gör så jädrans ont.
Har idag tillbringat dagen i soffan med Andra Avenyn + läsning.
Somnade en stund på soffan och vaknade med sånt ryck i tån...tusan va ont det gjorde.Skulle va kul att veta va det berodde på.
Varit ut och läst bloggar mm om sådan operation som jag gjort,och det tar minst 6 veckor innan svullnaden går ner ,värken försvinner och man kan gå på foten riktigt.Så jag ska inte tro att detta försvinner på ett litet tag,bara att härda ut...
 
 
Nu ska jag hoppa ut till köket och fixa lite middag...Korvgryta blir det
Köpt en myslykta
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bill

Oj vilken höstbild (den första) snygg!

2012-10-19 @ 18:22:55
URL: http://matildabill.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0