Sista helgen i oktober

Lördag:
Vaknade före min andra hälft,orkade inte vänta till han öppnade sina blå ,så jag åt frukosten solo.
Sen blev det Melodikrysset i vanlig ordning,idag va det superlätt.
Vädret har varit soligt och fint idag.
Dagen har flutit på som vanligt med både läsning,tv med årets första slalom och lite stickning.
Snart är det väl dags för vinterstudion,det och hockeyn är väl det ända roliga med vintern.
 
Sandra va på Birsta idag med en kompis och hon va så snäll och köpte nå grejer till mig.En tröja och en halsduk
Färgen är lite missvisande på datorn,dom är lite mera åt det vinröda hållet.
Kvällen avnjöts av mycket trevlig hockey Saik-Timrå 1-3 och hemmagjord pizza.
 
 
Efter vår match var det HV-Modo,och den slutade med en seger till HV.Och jag vann hela 111kr på vinst till Timrå och HV :))
 
Söndag:
Vaknade 7 då pga vintertiden :( Klev upp och kollade på nyhetsmorron,Christer han sov på söta örat han.
Dagens outfit
Idag har vi haft lite tvättstuga,vi hjälptes åt lite innan Christer for iväg på söndagstrippen till farmor.Idag tyckte jag att farmor va lite vimsig när jag pratade med henne i telefon.Det kan bero lite på omställningen av klockan,hon har säkert frågat om den minst 3 ggr idag.det är inte lätt att bli gammal.
Det blev en tvårätters ikväll...Potatisgratäng och fläskfilé,sen färska bär under vitchoklad i ugn och glass
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0