Tvättdag...

Vaknade vid 8 tiden,parkerade vid tvn och Nyhetsmorron och åt frukost.
Gick ner till tvättstugan efter frukosten och kollade om det va ledigt nu på morron,vår tvättid skulle starta 11.Men det va tomt där nere,så jag tog och släpade ner tvätten.
Tog och tvättade sängkläderna också då jag hade tvätten hela dagen.Inte nog med det så tog jag och bytte gardiner i köket,tänkte att det va lika bra att fixa allt idag.
Photo: Tvättar & bytt gardiner...men det går sakta men säkert. http://instagr.am/p/Rca6F7oVlO/
Imorronkväll är det hockey och det är nog jobbigt att gå dit.
Så imorron ska jag bara dammtorka lite och städa toaletten,sen ta det lungt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0