I dag

Vart tog dagen vägen....Vid 11 snåret for Christer och jag hem till min pappa,hos honom fick jag ta och städa på direkten.Han har ramlat och fått en spricka i axeln så han har armen i mitella,lär nog få ha så i några veckor.Den var 2veckor sen jag var hos honom och det syndes,han är dålig på att städa.Delade i medicin i dosetten åt honom också,så då vart den full.
Sen tog vi en snabb sväng på Willys,Bolaget och Birsta city,köpte en vinflaska till min farbror Ove.Han fyller egentligen inte år förrän till helgen,men då ska vi bort.Köpte med lite fikabröd och satt ute på altan och fikade.

Till helgen ska vi grilla med Eva och Nojja,sen börjar vi alla och jobba nästa vecka.Evt tänker Christer börja jobba redan nu på tors(2 dagar innan sem är slut),jag skulle aldrig börja jobba innan semestern är slut oavsett va det är för väder.Det är skönt bara att få vara utan att passa tider och så.

I kväll upplyste Christer mig att sommaren är slut nu, pga av att  det var sista avsnitten på både Allsången och Midsomer.

Så nu väntar vi bara på hösten.......................................trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0