Timråland

I kväll så tog Christer,jag ,Eva,Nojja och Amanda en tripp ner på Timråland.De har satt upp mattält,med underhållning på torget i Timrå.Vi gick först och åt på Olearys,jag tog en Fajita Pita (fajitakryddad biff ,kyckling och grönsaker i pita bröd,med mexikansk ostsås,guacamole,salsa sås och jalapenos+strips).Den va grymt god,de har så god mat på Olearys.Det är banne mig bästa restaurang maten och mycket mat får man också.Till maten blev det en storstark,till dessert tog jag en drink Ragnar,den var inte heller så tokig.Sen stannade vi kvar ute på torget där dom satt upp öltält och så.Träffade Sandra och Lina ,bjöd Sandra på en cider(trots bantning,hon får väl gå ett varv extra).Det blev nån öl för Christer och mig också,vi var kvar där till 24 ung.Mötte Patte och 2 av hans kompisar då vi var på väg hem,då var dom på väg ner.Tror att de ska vara öppet till 01 i öltälten,det är kul att dom fixar lite i Timrå också.


Glömde ta kort,detta är en bild från nätet.Så det är bara ganska likt.
                                          Drinken Ragnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0