Lääänge

Oh herre gu va jag sov länge....Vaknade av att telefon ringde,men det tog tid innan jag fattade var det var som lät.Kollade på klockan och den va 10,minns inte när jag sovit så länge.Men jag kände i går att min kropp var helt slut efter denna jobbar helg.Iallfall så tog jag mig en morron promenad  på  30 min ungefär ,innan det blev  lunch-frukost.Så nu känner jag mig som en ny människa.Ska ta och åka en sväng till Birsta och månadshandla så jag har det gjort,tänkte ta det på fredag egentligen.Men det lär väl vara skit mycket folk då.

Christer fick i allafall en jätte bra juklklapp från sitt jobb i går.


 3 st skålar i borstad rostfritt stål (1,5L  3L , 5L),en visp och en slickepott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0