Bad igen

Vi har tillbringat ytterligare 2 dagar på Tranis : ) trodde inte att vi skulle ha sån tur med vädret hittils.I dag var det nog 18 grader i havet,riktigt skönt faktiskt.
Efter badet blev det att stanna till på Kebabhouse och köpa hem middan,pizza blev det.Smakade riktigt gott....

I går dog vårt bredband till telefon men konstigt nog fungerar internet,vi får vara utan hemtelefon tills på tisdag sa dom.

Patrik har varit och fiskat i tre nätter,resultatet blev 3 Harrar  och 2 Öringar.Alltihopa sålde han till faster för 100kr,affärsmannen våran.

Kvällarna håller jag på att kämpa mig igenom säs 2-5 SATC och det är inte lätt vill jag lova.Man är ju inte nån ungdom som orkar sitta och kolla flera timmar i sträck.DVDarna ska lämnas tillbaka i morron,och jag har 1 1/2 DVD kvar ......pust....å...stön....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0