Hon är i kapp...

I dag har vi haft årets varmaste dag hittills,vi var först på Tranis i vanlig ordning.Havet var helt ok att bada i nu,vet ej hur många gånger vi slängde oss i.Helt underbart jag älskar sommaren!!!!

Senare på eftermiddagen for vi ut till  "lillasyster",hon fyllde 40år så hon börjar komma i kapp mig nu..Hon hade gjort en supergod smörgåstårta,blev lite cider till den.Sen vanlig tårta Sir William tror jag den hette,den var bland det godaste tårtor jag ätit.
                                                                   
         Lilla syster
Senare på kvällen tog jag en prommis med Sandra,det var nog 27-28 grader ute.Sen följde hon med hem och vi kollade på sista episoden av SATC,så nu är det klart.Nu har jag bara filmen kvar att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0