Inge bad men...

Blev inge bad i dag,tyckte att det var lite mycket med moln och blåst.Men det var varmt 17 grader på morronen.Jag tog en morron prommis istället,det blir lite dåligt med sådana när vi åker och badar.

For senare i väg till pappa ,har nog inte varit hos honom på minst 3 veckor .Jag tog och städade av där lite,tror att dammsugaren lät mer än va han sög.Tog och delade pappas medicin dosett också,så har han det gjort.Sist men inte minst så drack vi lite kaffe.

Svängde förbi Sandra också,hon ville låna vågen igen.Det är ett evigt rännande med denna våg fram och tillbaka.

Christers syster har kommit upp hit från Örebro,hon bor hos farmor en vecka.Jag tog med mig henne på en tur till Birsta City,det blev en shopping på 3 timmar.Det är mycket rea på alla affärer nu,gjorde ett fynd på Gina för 49kr.

Tillslut blev det en tur till videoteket,hyrde 4st dvdn på SATC,sen har jag bara 3 dvd kvar.Då har jag sett hela säsongen som jag lovat Sandra att göra,men jag tycker inte att det är så bra som hon tycker att det är.

Pappa tyckte inte att han hade sett mig tillräckligt idag,för vid 19 tiden plingade det på dörren och där stod han.Han har nog lite långtråkigt aldeles ensam.Han blev kvar till 22,han såg så ensam ut då han gick till bilen.

Ska gå och möta Sandra nu,hon vill ha SATC dvdarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0