Jobb dag

I dag jobbar jag kvällen,det gör inget för vi har så dåligt väder.Tycker synd om tjejerna som har semester nu,en dag har det varit badväder vad jag kan komma i håg.Jag går inte på semester förrän nästa vecka, på tors jobbar jag sista dan.
Sen kommer sommaren 

I dag har jag iaf hunnit med att städa innan jag ska åk till jobbet.Ska svänga förbi affären och köpa hårfärg också,ska hjälpa Sandra att färga tillbaka sin ursprungliga hårfärg.Gillar inte att hon är blond ,det passar lixom inte på henne.

Hinner sen hem från jobbet lagomt till Allsången och Midsomer,inte för att jag tycker att dom programen är så bra.Men det är lite kul att se folk sjunga fel.Sen ska jag vara trevligt sällskap till Christer och hans favvo serie.
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0