Stan

I går tog Sandra och jag en heldag på stan.Hon skulle på en rekrytering,medans hon var där knallade jag runt i affärerna.Lämnade tillbaka en kjol jag köpt på VeroModa,dragkedjan fastnade hela tiden så tillslut så går den sönder.Köpte mig en bikini på rea 40kr per del..billigt!
När Sandra var klar så gick vi på Mc Donalds och åt,hamburgarna var inte så goda denna gång,rätt torr faktiskt.Sen bjöd hon på dem omtalade Smoothin från Barista,svalkande och god.
Fick äntligen se hennes klasskompis Sandra,som hon pratar om så mycket.Det verkar vara en glad och trevlig tjej.
När vi var på väg till bilen var det full pådrag nere vid ån,en berusad man hade ramlat ner i vattnet.Räddningsmanskapet hittade inte igen honom i det skitiga vattnet,så han drunknade.
Kvällen avslutades med att Christer och jag kollade på en film "Alvin och gänget",den var bra.Ekorrarna var så grymt söta.
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0