Tranis

Kollade in termometern kl 8 i morse ,14grader i skuggan men inte ett moln på himlen.Det kändes hyfsat varmt på balkongen,så jag ringde mamma och vi bestämde oss för att ta en tripp ut på Tranviken.Blev det för kallt så fick vi väl åka hem då.Gjorde i ordning fika och väckte Christer,han var med på noterna så vi for iväg.Det blev en kanon bra dag varmt och skönt,var ner och doppade mig i havet 4ggr.Uppskattar att det var ca 16-18 grader i havet,det hade inte gjort nått om det varit lite varmare.Vi blev i allafall kvar till 15.30,så nu har Christer fått en baddag på sin semester,vi får hoppas på att det blir fler.

På eftermiddagen hjälpte jag Sandra att färga på håret igen,det syns att det varit ljust,det blev bra iallafall.Jag tog och färgade på mitt eget hår också,det bleks fort i solen.

Kvällen avslutades med Allsång,Midsomer och 2 avsnitt av SATC och en liten Whiskey
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0