30grader varmt i dag

I dag har jag jobbat på förmiddagen,tur att det inte är lika varmt inne som ute.Roligt för våra pensionärer att få vara ute i solen,endel har ju inte varit ute sen förra sommaren.Så är fallet hemskt men sant.

Sen hoppade jag av bussen i Birsta,Christer skulle möta mig där.Jag hade hängt undan 2 skjortor åt honom på Jack&Jones.Och dom passade perfekt,så han köpte dom.Jad har så jädra bra smak,om jag får säga det själv.

Va in en sväng på Boa också,handlade lite sommarbubbel.Dyr affär det där,tur man inte går in så ofta.

Avnjöt en glass i solen på CaféCharm
                                                                        
Sen var det bara att åka hemöver och fixa till lite middag,Patrik skulle hinna äta innan träning.Stuvadpotatis och Isterband blev det,gott som tusan.

Åkte senare och kollade på en lägenhet,vi är ju på span efter en 3:a.Denna lägenhet var hur fin som helst,totalrenoverad från golv till tak.Så nu fick vi huvudbry igen,,,hur i hela friden ska vi göra,,ska vi flytta eller inte,,jag blir tokig.

Efter visningen for vi förbi våra kompisar,slank in till dom på en kopp kaffe.Eller rättare sagt vi satt ute och fikade i den härliga kvällen.Bestämde att vi skulle ta och grilla tillsammans i morron.
                                                                                Nojja

Sen blev det lite slö tittande på tv,Christer unnade sig en öl,jag tog vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0