Helg i Stockholm

Vi startade vår resa ner till Stockholm 7 på fredags morgonen,var framme i vår lägenhet på Östermalm vid 13.Hade lämnat av två av resernärerna i Sundbyberg.

Svidade om till rena kläder,tog sen och begav oss mot stan.Vi gick först och åt en pizza och tog några cider/öl.Sen begav vi oss till Kizz konserten.Förbanden tyckte jag var kass.Kizz va hur bra som helst,men jag ska säga att jag gillar då dom spelar sina gamla hits bäst.Scen showen va helt okey,mycket bomber och fyrverkerier.Och 60 åringarna hoppar omkring i platådojjor.Paul Stanley tyckte han va en snygging fortfarande,sa på svenska"att svenska tjejer tycker att han har en fin rumpa"
Jag köpte en svart t-shirt som det står KIZZ på, med strass.Sonen Patrik fick en Kizz Alive 35 T-shirt.

På lördag stosade vi omkring i äffärerna till kl 3 ungefär.Hittade mycket fina kläder,gillar affären som heter Manhattan.Köpte en liten present åt Sandra där.Åt mat på en restaurang där det var Asiatisk buffe,mums va gott det var.Sen gick vi tillbaka till vår lägenhet och bytte om.Kvällen avslutade vi på Grönan med bla Sommarkrysset.

Söndag var det dags att åka hem,helgen gick rasande fort.Har haft mycket trevligt i godavänners lag,det gör vi gärna om nån gång.
                    image31 image33             image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0