Nationaldagen

                                                                
I går var det Sveriges Nationaldag,vi tog och packade badväskan för första gången i sommar,och begav oss till Sporthallens utebad.Vi brukar inte åka dit,men det var det ända badet som har öppnat för sommaren.Annars brukar vi tillbringa soliga dagar på Malandsbadet el Tranviken.Dagen började hur varm och skön som helst,sen började det blåsa som bara den.Men jag kan lova att solen tog då,fast det kände man ju inte.Jag brukar inte bränna mig ,men Christer känner av det lite i dag.

Kvällen tillbringade vi nere hos våra kompisar,det blev grillat till middagen.Jag hade med mig Ljummenpotatissallad,den blev väldigt lyckad.En sådan var det inte sista gången jag gjorde iaf
                                      
Kvällen blev inte så sen,vi va nog alla lite små trötta efter badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0