Solig dag

                                                                 image35
Solig morron prommis och en god frukost på balkongen,startade jag dagen med.Min kropp och jag mår så bra när det är varm ute.Men jag måste erkänna att benen är stela som trummpinnar efter helgen i Stocholm.Fick faktiskt ta lite extra medicin i dag,men det går snart över.

Sprang i tvättstugan med lite tvätt efter resan,men det var avklarat ganska snabbt.

Åkte sedan ut på Alnö med Sandra,Z och Karla,mamma ville att vi skulle komma ut och fika.Det är så skönt att kunna sitta ute på eftermiddan och kvällen.Syrran kom ner en sväng också,så då fick man se henne en snabbis.Mamma hade inhandlat en otroligt skön solstol,här sitter jag i en av dom.Dom går att fälla ner i rygg läge också                 
                        image36
Kvällen avslutades med lite tv tittande.Christer var trött i kväll så han kröp i säng redan kl 22,så jag var uppe ensam.Patrik är och fiskade med några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0