Trist


Idag har det varit tråkigt väder åska ,regn och lite solglimtar i mellan åt.Dagen har varit hur lång som helst,vi har bara legat i soffan och slöat.Kollat på två filmer Eragon och Surf  up,tyckte inte att nån av dom var speciellt bra.Slapp  göra middag i dag också,det blev Pizza från Kebabhouse.
Sandra var på bio i kväll Sex and the city,hon tyckte den var kanon bra.Hon tror att jag skulle gilla den serien också,så jag får väl se om ska ta se den.
Patrik mår bara fint i Turkiet,dom har "bara"35-40 varmt.Hoppas att åskvädret som kom i dag kommer med lite värme.Men jag tycker att det verkar som allt väder är omvänt,varma vintrar och kalla somrar.Så vill inte jag ha det,jag vill sola och bada nu.Tur att man har sen semester,skulle jag ha semester nu skulle jag va skitsur.

Nä nu ska jag ta och kolla vidare på fotbollen.............Hoppas Holland vinner,just nu ser det tungt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0