Kap...

Dagen började med sol sol sol,det var riktigt efterlängtat.Åt frukosten på balkongen ,blev kvar där och solade säkert i 3timmar.
Med posten fick jag ett brev från Jula,tänkte riva sönder det utan att läsa.Är så döless på dom,har fått felande fakturor fast jag inte handlat nått på Julakortet.Men döm om min förvåning när det stog"Förlåt för besväret med felande fakturor".Och jag fick ett presentkort på 300kr av dom.Eftersom jag skulle iväg och ta vaccination ,och ta en sväng förbi Skokanonen.Så kan jag lika gärna hoppa in på Jula och se om det finns nått för presentkortet. Jag köpte  en ny Ladyshave,den jag hade har jag nog haft i 20år.Så det var på tiden att det blev en ny.
Hittade även sandalen på Skokanonen jag var ute efter,och en vit väska på rea och strumpor.Allt gick på 300kr ,men jag fick ett full stämpelkort så dom drog då av 100kr.Allt detta för 200kr det var inte dåligt.Hade lite tid kvar innan jag skulle till VC ,så jag kutade in på Birsta City fram och tillbaka.På VeroModa hade dom halva priset på jackan jag provat åtskilliga gånger,så jag köpte den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0