Haft jobbarhelg

Äntligen är helgen slut......säger jag...och många säger tvärtom.Jag har jobbat hela helgen fredag, lördag och söndag.Mamma ringde på fredagskvällen och undrade om vi var ledig tillsammans nån dag framöver,men vi var inte lediga tillsammans på över 2 veckor.Trist....hon ville att vi skulle ta oss en tripp på stan.Men så kom jag ju på att jag skulle ju ha timmar på lördag,så vi tog stan på dom 4 lediga timmarna jag hade över dan.Det är helt otroligt roligt men hon och jag har samma smak i nästan allt,vi såg en julstjärna på Indiska och båda tyckte den var så fin.Så vi köpte varsin : ),sen så blev vi båda förtjusta i samma skjorta...så det blev också likadana : ) Men vi ska inte ha dom på samtidigt.Tack för fikat på charm och en trevlig dag på stan...mamma.Köpte 2 par benvärmare att ha då jag står ute och väntar på bussen om mornarna.
Sen så vann Timrå mot Linköping på lördagen också,så lördagen slutade helt perfekt : )
Ja nu är det söndag kväll,och vi har nyss sett sista avsnittet på Höök.Nu ska Christer och jag mysa med lite varm go glögg och pepparkaka,vi har knappt sett varann under hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Berra

Det är tur att du har mamma...eller hur?

2008-11-23 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0