Helgen

Det har varit en skön långledig helg.
Fredag
Christer jobbade till 18,så det blev sen middag.

Hemmagjord Pizza,sen blev det lite tv tittning med allsvenskhockey.
Lördag
Blev en riktig slappar dag med soffan och tvn,det var Elitseriehocky från 15-21.Jag gillar verkligen hockey,synd bara att Timrå förlorade.
Söndag

Det startade med 1:a adventsfrukost tillsammans med Patrik innan han skulle åka i väg och jobba.
Sen tog Sandra och jag bussen till Birsta City,och handlade klart resten av julklapparna.Så nu mina vänner är jag klar : ),det är skönt.Tack för en trevlig dag i dag Sandra...När jag kom hem hade Christer fixat med middan.Det blev Potatis,Sill och ägg.Efterätt Glögg ,kaffe och peppisar
Nu ska jag inta soffan med lite tv,ganska ont i fötterna av att gå en hel dag i affärer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0