Äntligen helg

Gu va skönt att det är helg och jag är ledig.I morron ska jag sova länge ,hoppas jag.Min kropp har inte mått så bra nu,när det har blivit så blåsigt och kallt.

I kväll har vi ätit super goda Räkmackor som Sandra har gjort.

Hann börja tugga innan jag fotade den....kunde inte hålla mig : )

Blev lite hockey tittning i kväll Leksand-Malmö,bra att Malmö vann.
Senare kollade vi på en film på 1:an kl 21.30 Crash,den var rätt så bra.

Fördomens fula ansikte visar sig bland alla raser och klasser. Osäkerhet och rädslan för det obekanta styr våra tankar, påverkar vårt handlande och kulminerar i hat och vrede.

En het dag i Los Angeles sker en bilolycka. Detta för samman en rad människors liv. Alla inblandade tvingas göra val som ställer deras moral på sin spets och som medför konsekvenser som de sedan får leva med resten av sina liv. Detta är en laddad skildring av ett rasistiskt Los Angeles där polisen är korrupt och rättväsendet har surnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0