Helgen

Har jobbat klar helgen nu fre,lör och sön.Så nu är jag ledig fram till på ons eftermiddag,skönt...Har bara myst med film och god mat,nu på sön kvällen.Först så såg vi Shrek 3 den får 4+jag gillar animerade filmer,sen såg vi en skräckis Shrooms den får 3+.Vi såg en skräckis i går kväll också The Ruins den får 3+

Att vara regent passar inte alla. Speciellt inte ett snarstucket träsktroll som luktar gammal sumpmark. Men när Kung Harold plötsligt kolarvippen måste Shrek göra sig redo för kronan, om han inte hittar snabbt som ögat hittar en bättre efterträdare. Därför beger sig Shrek iväg för att finna Fionas sedan länge försvunne kusin, Artie, som dock inte visar sig vara det Shrek hade tänkt sig.

Fem amerikanska collegestudenter reser till Irland på jakt efter mytomspunna magic mushrooms som sägs finnas där.  
 
Snart förvandlas drömsemestern till en mardröm. I drogruset framträder spöklika skepnader som mördar ungdomarna brutalt en efter en. Men är det verklighet eller är det en hallucination?




Mexicos starka sol, långa sandstränder och ljumma vågor lockar varje år mängder av semestrande amerikanska ungdomar. Så även Amy och Stacy, två bästa kompisar som tagit med sina två mycket olika pojkvänner. Jeff är en målmedveten student med fokus inställt på högsta betyg i sin examen, medan Eric däremot är en levnadsglad fritänkare som älskar att festa.  
 
När deras gemensamma semester går mot sitt slut, bestämmer de sig för att ge sig in i djungeln för att leta rätt på några gamla ruiner från Mayakulturen. Platsen visar sig vara fullständigt magnifik, där den tronar upp sig mitt i djungeln. Men något skrämmer de fyra besökarna så att de börjar klättra upp på den höga trappstegspyramiden. Väl på toppen gör de en chockartad upptäckt, som blir början på en brutal kamp på liv och död

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shrooms vill jag också ha! Jag såg The Strangers förut, höll på skita på mig!

2008-10-20 @ 21:03:25
URL: http://sandrachatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0