Söndag

Tog en prommis tidigt i morse 8.15 men egentligen så var hon ju 9.15.Åkte sen i väg till Birsta City en snabbis.Köpte ljus och kollade på lampor på IKEA.Sprang in på Synsam också,de har ju %på glasögon efter din ålder.Jag skulle få 41%+ 10%extra för att det är på sluttampen nu.Hittade 1par som jag funderar på 2000kr skulle det bli.Ja jag vet att jag köpt progressiva i Januari ,men jag klarar inte av att ha dom hela dagarna och mina gamla är minst 5år som jag har nu.Och dom är otroligt repiga.Får ju lite pengar från FKassan så jag får väl ta utav dom,ska ringa i morron till synsam för att bestämma mig.Bågar är undanlagda tills i morron.

Åkte förbi faster och Ove,dom mådde bara bra : )

Sen blev det lite tv tittning resten av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0