Birsta i dag

Åkte till Birsta City i dag för att kolla om det fanns nån jacka,fryser så förbaskat då jag väntar på bussen på morgonen.
Hittade en fin på VeroModa(-Lotta det var den som du inte gillade och som jag tyckte va snygg : ) )Christer tyckte den var snygg också.(fick sälja mina stövlar ,så då köpte jag jackan för de pengarna)
Skulle även se om jag hittade några knappar till Dexters tröja ,men icke sa nicke.Synd att det inte finns en riktig sybehörs affär i Birsta.
Jag köpte strumbyxor ,Overknee stumpor och en mössa också,behöver sånt nu när kylan närmar sig.

Glömde säga att Sandra tog samma buss som mig till Birsta ,hon skulle möta upp Sandra.Vi gick tillsammans ett tag, dom tyckte att jackan va fin också.

I kväll bir det hockey tittning på tv igen Leksand -Borås,hoppas Leksand förlorar.Har aldrig gillat Leksand "hela svenska folkets lag" jo pyttsan!!!!
Kul att det är hockeymatcher på tvn nästan varja dag...det är en sport jag gillar.

Sen så måste jag spela in en massa också,Det okända,Osaliga andar och Oskyldigt dömd.
  Jackan

Overknee vinröda  & svarta                                 svarta strumpbyxor(lite tjockare sort)
 Mössan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0