Igår

Ja det blev Birsta City för mamma,mig och syster.För första gången på länge så hittade jag lite kläder på rea,helt otroligt brukar aldrig göra det.Så det blev 2 klänningar från Gina en för 64kr och en för 74kr,+ en rutig kjol också.
Var in en sväng på glasbanken också,hade fått tips av min farbror på ett gott vin,Mozaika kostar bara 48kr.Det vinet ska vi testa i kväll till varmamackor och lite hockey : )

 vinet        

Lite mörk bild blev det,men det är kjolen ,sen en svart linne klänning med spets nertill och en blommig klänning.Köpte även en Foundation+Base till facet ; )så man törs visa sig utanför dörren i vinter, om det inte blir nå solarium solande för min del.Håller nämligen på att samla alla mina 10or i en 70is flaska.Lite nyfiken på hur många tusen det skulle bli då den är full,men frågan är om och hur länge jag kan spara 10orna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0