Puh........

...vilken dag jag haft i dag.Vaknade kl 7.30 ungefär knallade då ner till tvättstugan och kollade om det var ledigt,det var det.Så jag startade med tvätten,använde båda "stugorna" 4 maskiner sammanlagt.Efter klädtvätten tog jag tag i sängarna,tvättade allt från påslakan till bäddmadrasserna.Det tog "bara"hela dagen,var klar vid 16 tiden.
Under tiden maskinerna gick i tvättstugan så putsade jag fönstren i vardagsrummet (både in och utsida).Inte nog med det så dammsög och skurade jag golven i hela lägenheten,tog även och städade båda toaletterna också.
Så fort jag fick nån minut emellan städ och tvätt, kollade jag på filmen Förtrollad som skulle tillbaka till Biblioteket i dag,den var inte så bra,ekorren var iallafall kul.
Då jag var klar med allt så knallade jag ner på "Dompan" och hämtade ett paket från tidningen Amelia.Det var den fina plommon färgade mysdressen som hade kommit,det låg även ett gulligt hjärthalsband där i.
Sen blev det till att fixa lite middag KycklingCurry med ris.Efter middan la jag mig i soffan och läste Aftonbladet,gissa om jag blev trött??Så det var lika bra att kliva upp därifrån och fixa lite kaffe.

Jag måste i allafall ge mig själv beröm i dag,har varit väldigt duktig.I morron ska jag bara njuta av min lediga dag,jobbar sen fre,lör och söndag
                                            

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig!

2008-09-10 @ 20:44:06
URL: http://sandrachatrine.blogg.se/
Postat av: lill syster yster

kära syster du måste ta de lugnt o tänka på ditt inre...........kramiz

2008-09-11 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0